امروزه تبلیغات به عنوان عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شود. تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری رسانه مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان بازار هدف می تواند یکی از روش های بازاریابی اینترنتی باشد . نمایش اطلاعات که با کمک گرفتن از تصاویر بتوان منظور خود را به بقیه ی افراد منتقل کرد و آن ها را در جریان گذاشت .

تبلیغات ویدیویی چیست ؟

تبلیغات ویدیویی یکی از جذاب ترین راه های بازاریابی آنلاین است که تبلیغ دهندگان می توانند برای جذب مخاطب از آن استفاده کنند. چرا که ویدیو از المان های سمعی و بصری استفاده می کند تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند و نسبت به متن، اطلاعات زیادی را در مدت زمان کمتری منتقل می کند.

امروزه ویدیوها یک روش قدرتمند برای جلب توجه مشتریان است و در نتیجه ویدئو مارکتینگ روز به روز دارای محبوبیت و اعتبار بیشتری می شوند. بازاریابان می توانند از طریق نمایش ویدیو، با ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در هر زمان و هر مکان، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و برای برند خود بازاریابی کنند.

 تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشن, انواع روش های تبلیغات ویدئویی

مزایای تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشن های موبایل

طبق بررسی های انجام شده، 51 درصد از تمام نمایش های ویدیویی در موبایل اتفاق می افتد. همچنین، 53 درصد از کاربران تلفن های هوشمند تمایل به تماشای ویدیوی محصولات در اپلیکیشن ها و وب سایت های موبایلی دارند. بنابراین، می توان گفت تاثیر ویدیو در میان کاربران موبایل بیشتر از کاربران سایر دستگاه ها می باشد. بنایراین، تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن های موبایل تاثیر زیادی بر کاربران دارد و به خوبی می تواند محصول و یا سرویس تبلیغ دهندگان را معرفی کند.

اولین بار که می خواهید مشتریان خود را با یک برند آشنا کنید، نباید یک تبلیغ طولانی مدت به آن ها نمایش دهید بلکه باید با یک تبلیغ کوتاه و ساده شروع کنید. طبق تحقیقات انجام شده، بهتر است طول ویدیوهای تبلیغاتی بیشتر از 15 ثانیه نباشد. 33 درصد از افراد بعد از گذشت 30 ثانیه تماشای ویدیوی تبلیغاتی را رها می کنند. 45 درصد از افراد بعد از گذشت یک دقیقه و 60 درصد از آن ها بعد از گذشت دو دقیقه حتماً این کار را انجام می دهند. نزدیک به 66 درصد از مشتریان تمایل به تماشای ویدیوهای تبلیغاتی با طول زمانی زیر 60 ثانیه دارند.

 تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشن, انواع روش های تبلیغات ویدئویی

ویدیو مارکتینگ

ویدیوی تبلیغاتی شما باید احساسات داشته باشد. این بدان معنا نیست که صرفاً از احساسات استفاده کنید و آن را در یک سطح خاص بالا، پایین و یا متوسط نگه دارید؛ بلکه به طور خاص باید احساسات را با تکنیک ldquo;rollercoasterrdquo; در تبلیغات خود وارد کنید. به گونه ای که احساسات در طول یک آگهی تبلیغاتی به طور مداوم به اوج برسد و دوباره به سمت خنثی شدن برود یا به عبارتی شما باید در ویدیوی تبلیغاتی خود داستان تعریف کنید.

مطالعات نشان می دهد که نرخ ضبط حافظه، ازلحاظ دیداری و نوشتاری، بیش از ۷۰% است.

شما می توانید برای سایت و یا برند خود اقدام به تهیه و تولید و انتشار ویدیو بپردازید که به این فرایند ویدیو مارکتینگ گفته می شود و برای وب سایت و برند می تواند مؤثر باشد .

ترکیب صوت و تصویر، قدرتمندترین ابزار است.

 تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشن, انواع روش های تبلیغات ویدئویی

ویدیوی تبلیغاتی شما باید احساسات داشته باشد

پیشرفت تبلیغات ویدیویی به مرور زمان :

پس از بهبود نسبی کیفیت و سرعت اینترنت کشور، گسترش سایت های ویدیو محور و . دوباره از تبلیغات ویدیویی صحبت شد و شرکت های تبلیغاتی به دنبال اجرایی کردن این ایده در ایران شدند. در اوایل سال 1393 این شاخه از تبلیغات به خوبی در وب سایت های فارسی گسترش پیدا کرد و توانست به جامعه ای مستقل برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شود.

در ابتدا تبلیغات ویدیویی تنها به چند ثانیه ابتدایی فیلم های موجود در وب سایت ها کفایت می کرد و هر کاربر زمانی که بر روی یک فیلم کلیک می کرد، در چند ثانیه اول اون فیلم، تبلیغی را نگاه می کرد و بعد از مشاهده آن تبلیغ، فیلم مورد نظر اجرا می شد.

اما به مرور زمان، این نسل از تبلیغات نیز پخته تر شده و ایده های جدیدی به این شاخه اضافه شده است. به شکلی که امروزه تبلیغات ساده گذشته به تبلیغات بسیار پیشرفته در داخل اپلیکیشن ها تبدیل شده است.

امروزه از فن های جذابی برای ویدیو مارکتینگ استفاده می شود که در ایران به موشن گرافیک و تهیه فیلم های جذاب و خنده دار روی آورده اند که تأثیر زیادی در بهتر دیده شدن برند شما دارد.

بهتر است وقت بگذارید و یک ویدیو کامل و خوب تهیه کنید و پس از تهیه کردن یک ویدیو مناسب با کسب وکارتان آن را در سایت خود قرار دهید و هم چنین می توانید آن را در شبکه های اجتماعی مختلفی که در آن ها حساب کاربری دارید، منتشر کنید و مطمئن شوید که دیگران آن را می بینند و این از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی است .

منبع :https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/advertising-video1-marketing.html

NETFLIX؛ جوراب هوشمندی برای پخش ویدئو

ذخیره تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام

تبلیغات ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ چیست؟

نحوه اضافه کردن فیلم های شخصی به آیتونز ITUNES

تبلیغات ,های ,یک ,ویدیو ,ها ,ویدیویی ,تبلیغات ویدیویی ,درصد از ,را در ,بعد از ,وب سایت ,باید احساسات داشته

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله هوش مصنوعی خرید لنت جلو داستر و تسمه تایم سیمبل pesiancarpet مجنون یار روزفا نقل بلاگ بلاگ نویسان میهن آژانس مسافرتی هم کوچ بلوک دو alvandart